Tradycyjne comiesięczne przeprosiny.

Chciałbym ze swojej strony szczerze przeprosić.

Przepraszam dietetyków za to że zjadłem w tym
miesiącu trzy hamburgery.

Przepraszam kasjerke w TESCO że byłem niemiły.

Przepraszam sąsiadke za hałas w nocy.

Przepraszam kolege z Angli że sie mało odzywam.

Przepraszam nieznajomego faceta że go ochlapałem
jak szedł sobie chodnikiem.

Przepraszam rodziców że nadal nie zrobiłem wnuka.

Przepraszam mame że planuję sobie kupić motocykl

Przepraszam kwiatka na parapecie że go nie podlewałem
i mu sie uschło troche.

Przepraszam polskich rolników że jadłem zagraniczne
owoce zamiast słodkiego polskiego buraka.

Zbiorowe przeprosiny dla ekologów:
za słabą oszczędnośc w temacie prądu,wody,ogrzewania i 
niesegregowanie smieci.

Przepraszam panów Kaczyńskich ze myslałem wielokrotnie
o tym że to idioci.

Przepraszam członków partii PIS że myslałem wielokrotnie
o tym że to idioci.

Przepraszam żula pod sklepem że mu nic nie dałem
bo nie miałem drobnych.

Przepraszam znajomą że nie mam silnej depresji jak
ona i że nie chce sie chlastać.

Przepraszam że nie demonstrowałem ostatnio na rzecz
wolnego Tybetu,zakończeniu wojen,równouprawnienia
kogokolwiek i ochrony klimatu.

W końcu chciałem przeprosić kolege że 
nie podoba mi sie set Shy fx który mi podesłał.

Jesli ktos nie czuje sie jeszcze przeproszony to
z góry przepraszam i prosze o kontakt.

Następne przeprosiny tradycyjnie za miesiąc.
  pozdrawiam,dziekuje i przepraszam.

1 komentarz: