Hot Dog z musztardą

Uciekam

Uciekam nadrabiać zaległości.

Każdego dnia coraz bardziej
zdaję sobie sprawe że mam sporo do nadrobienia.
Człowiekowi co chwila wydaje sie ze
osiągnął juz ostateczne stadium rozwoju
intelektualnego,wyrobił sobie
gruntownie poglady na kwestie
dobra i zła,wielkości damskiego biustu i tego
gdzie znika druga skarpetka po praniu...(osobiście
skłaniam sie w kierunku teorii zagięcia
czasoprzestrzennego i swiatów równoległych).

Jednak co mi po tej pewności siebie i swiętym
przekonaniu o swojej wszechwiedzy gdy raz po razie
życie weryfikuje moje poglądy i burzy ustalony porządek.
Oczywiście nie wszystko sie zmienia....pewne rzeczy
pozostają niezmienne.
Nadal uważam że idealne kobiece piersi to
takie "do rączki" a pies sąsiada to głupie,
szczekająco-wyjące,srające pokątnie włochate coś.
Nadal sądze że ekolodzy,nawiedzeni terroryści
od "zdrowej" żywności,hiphopowcy,Kaczyńscy to idioci,
a rozwój naszej cywilizacji i prawo samostanowienia
pozwala nam na życie według własnych reguł,niekoniecznie
dietetycznie najzdrowszych i politycznie poprawnych.

Jako użytkownik przecietnego mózgu o słabo
pofałdowanej strukturze postanowiłem dać sobie i jemu
czas na bardziej wnikliwe zbieranie informacji
o treściach których nie rozumiem.
Tylko że tym razem o sensowne wnioski bedzie bardzo trudno.
po prostu...nie ogarniam.

O ile można wytłumaczyć w prosty sposób działania
ekologów i polityków....po prostu to idioci.

Można tez zrozumieć zdziwioną mine panienki w biurze
podrózy na widok singla...to wina wszechobecnej
prokreacyjno rodzinnej propagandy.

W końcu można wytłumaczyć psa sąsiada,który głośno
wyje,szczeka i biega jakby mu ktoś posmarował tyłek musztardą...
....widocznie sąsiad posmarował mu tyłek musztardą.

O ile potrafie w jak zwyle błyskotliwy i zabawny sposób
wiele rzeczy wyjaśnić to niestety wiecej mam pytań niż odpowiedzi.

Dlaczego facet który potrafi w klapkach wejsc na K2,nie potrafi
wspiąć sie na wysokośc bycia mężczyzną kiedy trzeba dla swojej kobietki?

Dlaczego koleś,który w wieku 40 lat traci robote,dostaje
50 tys odszkodowania i bezpłatne szkolenia drze ryja,pali opony
i robi zadyme bo "czuje sie oszukany" zamiast po prostu
poszukać innej pracy?

Dlaczego mój przyjaciel,człowiek błyskotliwy 
tak że mu czasami zazdroszcze,facet o wielu talentach
woli popadać w depresje niż zmienić robote,w której
jest rąbany w dupsko za marne grosze a której nienawidzi?

Dlaczego kumpel,uparty jak Kozioł wmówił sobie że
w Wielkiej Brytanii "sie dorobi" i mając tą iluzoryczną wizje 
panicznie boi sie wrócić do kraju gdzie z pewnością radziłby
sobie lepiej.

Dlaczego w końcu Ja mam często taki wkurzający charakter
i jak to sie dzieje że są jeszcze tacy,którzy chcą ze mna gadać,
choć oczywiście po publikacji tego posta i to może ulec zmianie;)

Kończe ten nudnawo-przydługawy tekst jednoczescie kończąc Bloga.
Jeśli mnie kiedyś olśni to dam zapewne znać,a tymczasem
można zwijać ołtarzyki z moją podobizną,zgasić swieczki i 
otrzepać kolana.
lato za oknem,wypada pokazać sie swiatu w gatkach,tak wiec
życze wszystkim wielu gorących doświadczeń seksualnych,emocjonalnych
i kulinarnych.

Żegnam

mam ochote na hot doga........z musztardą


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz