Życzenia przez telefon

- łojesssuuuu

......


- eeeech
...

- halo
....

- nie,już nie śpie

...

- przed chwilą.

...

- mamo,..ale mam czas jeszcze..

...

- na piętnastą dopiero,chyba..

...

- tak,mam wyprasowany..

...

- nie,no nie leżał w koncie.,odrazu tam że jak psu z gardła

...

- jest git,mówie Ci.

...

- tak czyste gatki założe...

...

- skarpetki też

...

- nie no jak dziurawe!,nówki mam!,kupiłem
...

- w sklepie z imadłami!!,nie pamiętam gdzie,tam gdzie sie skarpetki kupuje,w tesco chyba

...

- tak takie ładne,do garnituru...

...

- mam bułki i serek jakiś

...

- no ale na miejscu sie najem przeciez..

...

- rosołu nie bedzie..

...

- nie wiem co,moze kapuśniak

...

- a dlaczego mam sie denerwować?!,przeciez to nie ja biore ślub!

...

- oj,nie wiem kiedy,moze kiedyś.

...

- pewnie będą ale same zajete.

...

- dobrze,bede sie uśmiechał..

...

- tak,wypsikam sie,

...

- nie ,nie tym drugim,ten mam do pracy..

...

- no przecież nie porzygam sie ani nic,

...

- mamo,kończe już,

...

- tak tak,oczywiście powiem im,tak tak przekaże,luzz,papa.

   
  Ewo i Marcinie,moja mama także dołącza sie do życzen wszystkiego
  najlepszego na nowej drodze życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz