Szowinistyczna świnia!!!

Kobiety jeżdżą gorzej.
Tak myśle i będe bronił swego zdania jak zakonnik
figurki najświętszej panienki i mam gdzieś głosy
podlizujących sie pseudoekspertów mamroczących
coś o tym że kobiety jeżdzą bezpieczniej...Bzdura!!

Owszem,zdażają sie wyjątki...jakiś czas
temy byłem wieziony do domu przez panią taksówkarke
z taką gracją że dostałem wzwodu i gotów byłem 
sie babeczce oswiadczyć mimo tego że jej 
uroda była dośc niepewna.

Jedna jaskółka wiosny jednak nie czyni.

..."Kobiety jeżdżą bezpieczniej"..to głupie 
zdanie słychać najczęsciej w kontekscie babeczki
za kierownicą,ale czy to aby na pewno prawda hm?

Czy poruszanie sie z prędkoscią 40 km/h
lewym pasem wynika z dbałosci o biezpieczeństwo?!
Otóż nie,wynika raczej ze skrajnej głupoty i ignorancji
a przede wszystkim braku wyobrażni ("na drodze jestem ja,tylko
la la la i moje seicento")

Czy jazda z zaciśnietymi pięsciami na kierownicy i
nosem w szybie to wzór bezpieczeńtwa no drodze?,nie to
po prostu strach ("Jezu!!! i jeszcze ten traktor na moim pasie!
bede musiała go wyprzecić,cholerne traktory!!,na pole niech jedzie!")
a brak reakcji na sygnały od innych kierowców...przykład??
Kobietka jedzie bez włączonych swiateł.....nie ma takiej siły 
aby zareagowała na wasze mrugania,klaksony i inne podpowiedzi...nie i juz!

Statystyki

Kobiety powodują 40% wypadków na drogach
a męzczyżni 60....no cóz,trudno jest spowodować
ciężki wypadek jadąc 40 km na godzine,poza tym trzeba
pamiętać że nasza płec piekna to tylko 30% wszystkich kierujących
i dzieki ci Panie!!!
Jesli te 30% powoduje 40% wypadków to strach pomyśleć
co by było gdyby szanownych pań jeżdziło więcej.

Na koniec chciałem tylko powiedzieć wszystkim paniom
które własnie teraz wyrzucają mnie z kontaktów na naszej klasie
że nie ma powodów do złości,w końcu są i dziedziny,w których
faceci są gorsi...akurat w tej chwili żadna
nie przychodzi mi do głowy...ale z pewnością
jakieś są.

P.S tak,ten post powstał przez kobiete za kółkiem
która jakiś czas temu spowodawała ze sie strasznie spociłem
w miejscach,które myslałem że sie nie pocą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz